AGENSI ROSLINA HAJI ABD MAJID | RICH GENERATION GROUP

Followers

HOME R.G.G GETakaful AKTIVITI HUBUNGI ask.fm

8.4.16

Insurans Takaful Bukan Untuk Diminati Saat Sihat #TheBestTakafulAdvisor #TheBestRichGenerationGroup

Tahukah kita , perkara yg paling TIDAK DIMINATI saat sihat itu adalah INSURAN TAKAFUL ??

Ayat biasa bg agent;
"Nanti aku nak , aku carik kau" ,
"Bila aku rase perlu , aku mesti carik kau" ,
"Bila dah naik gaji , aku roger"
"Baru naik gaji , tp hmm sorry bro aku byk nak pakai duit baru balik travel"
"Eh nanti nanti la aku fikir kan pasal insurans nie"
"Eh takde mase la nak layan agent insurans nie"

Ayat luar biasa bg agent;
"Aku dkat hospital nie tggu turn nak operation heart blocking , tu aku ingt nak ambik insurans dgn kau . Bil hospital MAHAL sgt tak mampu nak bayar"
"Tolong aku dapatkan medical card , mggu lepas doctor diagnose aku ade cancer stage 2 & perlukan kos utk operation segera"
"Rugi tak ambik takaful dulu , skrg kat hospital jari patah"
"Bro , bole guna lagi tak quotation yg kau bg dulu ?? Aku nak ambil , coverage company tak dpt cover kos rawatan aku"
"Besok bole jumpe , nak ambil takaful . Mggu dpn nak admit kene operation tumor"

Tahukah kita , INSURANS TAKAFUL hanya akan DIMINATI bila perkara yang "luar biasa" berlaku dalam hidup kita

Masa terus berjalan , umur terus meningkat , kesihatan terus tak menentu . Masih bertangguh ??

Perunding Takaful
📞Call/💌Sms/📲Whatsapp
Farah Nabilah Great Eastern Takaful
013.272.7174
013.272.7174
013.272.7174
Great Eastern Takaful Berhad
#RichGenerationGroup
#PlatinumAgency
#RGG
#AgensiNo1DiMalaysia
#TopFinancialPlanner
#AgencyRoslinaHjAbdMajid
#GreateasternTakaful

No comments:

Post a Comment